Πως να διαγράψετε σελίδες απο pdf αρχείο

Αφορμή για την ανακάλυψη του του προγράμματος που θα παρουσιάσω παρακάτω υπήρξε η ανάγκη μου να διαγράψω σελίδες από το βιβλίο του καθηγητή και του μαθητή στο μάθημα της διδακτικής και να απομονώσω το τμήμα που αφορούσε την δική μου ομάδα.

Πρώτη προσπάθεια

Δεν ξέρω γιατί αλλά είχα την πεποίθηση πως αν έγραφα «How to cut pages from pdf» θα μου έβγαζε ένα εκατομμύριο επιλογές…. ΛΑΘΟΣ!! Μου έβγαλε κανα δύο τρία προγράμματα και κατέβασα ένα για αρχή. Το εγκατέστησα και άρχισα με την προσφιλή μου μέθοδο του σκαλίσματος να βρω πως δουλεύει και να βγάλω το αποτέλεσμα που ήθελα. Αφού κατάλαβα πως δούλευε έβαλα το pdf που είχα , έκανα τις ρυθμίσεις στο σημείο που ήθελα να απομονωθεί το αρχείο και περίμενα γεμάτη αυτοπεποίθηση για το τελικό pdf  Το αποτέλεσμα ήταν ότι το πρόγραμμα μου έδωσε ένα νέο pdf που απλά έκοψε την σελίδα που είχα ορίσει, σε 2 κομμάτια και είχα πλέον 2 νέες σελίδες.

Πάμε απ’ την αρχή

«Χαζή» σκέφτηκα, «ούτε ένα μήνυμα σωστό δεν μπορείς να δώσεις στο google».  Άρχισα, λοιπόν να ξαναψάχνω πιο σωστά με «How to delete pages in pdf» . Εντάξει πλέον πήρα τα αναμενόμενα αποτέλεσμα! Πολλές εφαρμογές, πολλά ερωτήματα σε forums και άρχισα να ψάχνω το κατάλληλο. Βρήκα λοιπόν το παρακάτω πρόγραμμα και μιας και δεν είναι μια δουλεία την οποία θέλω να κάνω συνέχεια, δεν με πείραξε να κατεβάσω την trial έκδοση των 14 ημερών.

http://www.nitropdf.com/professional/trial.asp?utm_source=nps&utm_medium=site&utm_content=tria&utm_campaign=usgu

Η διαδικασία αυτή μου έδειξε πως πρέπει να μάθω να είμαι πιο σωστή και ακριβής στις αναζητήσεις μου για να μπορώ να βρίσκω το αποτέλεσμα που θέλω. Επίσης μου θύμισε πως πρέπει να κάνω μια επανάληψη στα αγγλικά μου 😛 Αφού εγκαταστήσετε το πρόγραμμα θα σας δείξω πως να διαγράφετε τις σελίδες που θέλετε

Enjoy!

Σχολιάστε