Twitter κατευθείαν στο Desktop σας!

Τις τελευταίες μέρες έχω πολύ κακή διάθεση! Ωστόσο το νέο gadget-άκι που βρήκα κατάφερε, έστω και στιγμιαία να με κάνει να ενθουσιαστώ και να ξεχάσω την «βαρεμάρα» που με διακατέχει.

Η ανακάλυψη έγινε τελείως τυχαία πριν από 2 μέρες. Στο μυαλό μου είχα κάτι άλλο που ήθελα να βρω . Έψαχνα για έναν yahoo notifier μιας και ένα μαθησιακό γεγονός που διάβασα πρόσφατα μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον παρουσιάζοντας έναν gmail notifier.  Ήθελα να βρω αν υπήρχε κάτι αντίστοιχο για τον yahoo λογαριασμό μου . Μέσα στα 30 νέα tabs που άνοιξα για να καταλήξω σε αυτό που ήθελα το βλέμμα μου καρφώθηκε σε ένα gadget- άκι το οποίο σου επιτρέπει να βλέπεις ότι συμβαίνει στον Twitter  λογαριασμό σου από την επιφάνεια εργασίας! Α ! πολύ βολικό σκέφτηκα και το αμέσως το κατέβασα!

Μπορείτε να το βρείτε εδώ -> http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=562df1fe-af72-4aa3-90ef-029502ed7794&bt=1&pl=1

Μόλις το εγκαταστήσετε η εφαρμογή σας παραπέμπει στην παρακάτω σελίδα

http://buildagadget.com/Gadgets/Core/TWR/twitterInstruction.php

όπου κάνετε login με τα στοιχεία του λογαριασμού σας.  Η συνέχεια φαίνεται επί της οθόνης μου!

Πραγματικά με ενθουσίασε αυτή η εφαρμογή!! Τώρα πλέον δεν θα χρειάζεται να μπαίνω στο Firefox και να μεταβαίνω στην σελίδα του Twitter! Μπορώ να βλέπω αλλα και να ανεβάζω Tweets κατευθεία απο το desktop μου! Μια πολύ εύκολη εφαρμογή που απλοποίησε και άλλο την καθημερινή μου ρουτίνα αλλά και που με έβαλε σε σκέψεις… Πόσο τεμπέλα είσαι πια που βαριέσαι να ανοίξεις τον Firefox και να μπεις μετά στο Twitter? Πρέπει όλα στην ζωή μας να είναι αυτοματοποιημένα? Μήπως η αυτοματοποίηση με οδηγήσει στην οκνηρία? Πολύ φιλοσοφικό ερώτημα έπεσε σήμερα! Ένα είναι σίγουρο πάντως και το έμαθα από αυτή την διαδικασία, μπορούμε πλέον να βρούμε  σχεδόν τα πάντα για να κάνουμε την σχέση μας με τους υπολογιστές όπως εμείς θέλουμε! Μπήκα στην διαδικασία και ψάχνω και άλλα τέτοια gadgets νομίζω επάξια θα πάρω τον τίτλο του Gadget-ακια σε λίγο καιρό 😛

Μια δοκιμή θα σας πείσει

Με το screencast μου θα σας δείξω πόσο απλή είναι η χρήση αυτού του gadget.  Δεν με δυσκόλεψε καθόλου η λειτουργία του , άλλωστε έχει μεγαλώσει η αυτοπεποίθησή μου στον χειρισμό τέτοιων προγραμμάτων τον τελευταίο καιρό! Κατεβάστε το τώρα! Αξίζει!

Enjoy!