Αλλάξτε την εικόνα Καλωσορίσματος των Windows 7

Τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μια μανία με τα Windows! Προσπαθώ να εξερευνήσω όλο και περισσότερο τις λειτουργίες τους, να βρω νέα προγράμματα , να αλλάξω την εμφάνισή τους με διάφορες εφαρμογές κτλ . και μπορώ να πω ότι τα καταφέρνω πολύ καλά! Ξέρω ότι σε προηγούμενο post μου έχω εκθειάσει το Ubuntu  αλλά οκ θα το παραδεχτώ… Δεν μπορώ να παραβλέψω την γυναικεία μου φύση! Λατρεύω τα μοβ – ροζ παραθυράκια των Windows, τα πολλά εναλλακτικά προγράμματα έστω και σε Trial μορφή, την υπέροχη δυνατότητα εξατομίκευσης του pc μου!! Έχω μπει σε μία διαδικασία να ψάχνω προγράμματα για το καθετί που θέλω να αλλάξω και το ευχάριστο είναι πως εκτός ότι σχεδόν πάντα βρίσκω αυτό που θέλω, στην πορεία ψαξίματος βρίσκω άλλα τόσα νέα προγράμματα που κεντρίζουν το ενδιαφέρον μου και τα δοκιμάζω!

Άλλαξέ το ΤΩΡΑ!

Βαρεθήκατε την μπλε οθόνη καλωσορίσματος των Windows? Θέλετε να βάλετε μια απέραντη παραλία να σας καλωσορίζει κάθε φορά που μπαίνετε στα Windows και να φαντάζεστε ότι κάπου εκεί είστε και εσείς και «αράζετε» κάτω από ένα φοίνικα? Μπορείτε να το κάνετε τώρα με το παρακάτω πρόγραμμα που σας προτείνω!

http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Windows-7-Logon-Background-Changer.shtml

 

Αφού εγκαταστήσετε το πρόγραμμα θα σας βγάλει το διπλανό μενού! Εδώ μπορείτε να δείτε σε προεσκόπηση πως θα φαίνεται η εικόνα που θα επιλέξετε να σας καλωσορίζει!

 

 

 

 

Οι βασικές λειτουργίες είναι το

  • Choose a folder -> απο εκεί μπορείτε να διλέξετε και τις δικές σας φωτογραφιές
  • Apply -> πατώντας το κουμπί κάνουμε τις αλλαγές μόνιμες και θα τις δείτε στο επόμενο restart του υπολογιστή σας
  • Settings -> από εκεί μπορείτε να επιλέξετε  αν οι αλλαγές μπορούν να αφορούν μόνο τον δικό σας λογαριασμό ή και τον λογαριασμό άλλων χρηστών του υπολογιστή σας

Αφού μπορείτε λοιπόν κάντε το pc σας ακόμα πιο προσωπική υπόθεση. Το πρόγραμμα είναι τόσο εύκολο στην χρήση του δεν με δυσκόλεψε καν . Αυτή η δυνατότητα όμως τον Windows  αλλά γενικά όλες αυτές οι δυνατότητες που ανακαλύπτω να έχουν, με βάλανε σε σκέψεις. Ξέρω ότι έχω γράψει άρθρο για τα υπέρ του λειτουργικού Ubuntu στο οποίο έκανα μια λίγο υπερβολική κριτική. Κάθε μέρα όμως τα Windows με εκπλήσσουν δείχνοντας μου πως δεν πρέπει να είμαι τόσο απόλυτη στις απόψεις μου.