Προσθέστε συννεφάκια στα video των screencast σας!

Χρονομηχανή….

Η αλήθεια είναι πως έχει περάσει πάνω από εβδομάδα από τότε που άρχισα να δημιουργώ τα πρώτα μου screencast στα πλαίσια μιας πιο ολοκληρωμένης παρουσίασης των μαθησιακών γεγονότων για το μάθημα της διδακτικής . Θα προσπαθήσω λοιπόν να γυρίσω τον χρόνο πίσω και να θυμηθώ τις ενέργιες που έκανα.

Από την πρώτη εβδομάδα είχα κατεβάσει 1 εκατομμύριο παρόμοια προγράμματα. Τα «σκάλιζα» από εδώ τα «σκάλιζα» από εκεί για να μάθω τις δυνατότητες τους αλλά δεν με ικανοποιούσε το αποτέλεσμα της βιντεοσκόπησης οπότε κατέφυγα στον απλό Print screen και στην λεκτική ανάλυση. Μια μέρα διάβαζα ένα Βlog κάποιου συμφοιτητή μου ο οποίος είχε ανεβάσει και ένα screencast. Μόλις το είδα με ενθουσίασε!! Η ποιότητα του ήταν πολύ καλύτερη από αυτήν που είχα δει ως τώρα στα δικά μου βίντεο. Του άφησα σχόλιο , λοιπόν για το πιο πρόγραμμα είχε χρησιμοποιήσει, μου απάντησε ότι είχε χρησιμοποιήσει το Camtasia και με παρέπεμψε στην επίσημη σελίδα για να κατεβάσω το trial

Μπορείτε να το βρείτε από εδώ : http://www.techsmith.com/camtasia/

Κλεφτρόνη και τζένλεμαν,  κλεφτρόνη …

Αφού κατέβασα την trial έκδοση (λέμε τώρα…) εγκατέστησα το προγραμματάκι και με την προσφιλή σε μένα μέθοδο της τυφλής αναζήτησης άρχισα να εξερευνώ με περίσσια αυτοπεποίθηση της δυνατότητες. Ε πόσο δύσκολα να είναι πια αυτό το πρόγραμμα? Μια απλή βιντεοσκόπηση κάνει! Δεν είναι και πυρηνική φυσική!! Ένα βιντεάκι μάλιστα που βρήκα από την βοήθεια του προγράμματος  μου τόνωσε την αυτοπεποίθηση περισσότερο. Help ->Open Getting Started . Μια χαρά λοιπόν ως εδώ!! Ώρα για δημιουργική απασχόληση και χαρά!

 

Μη χαίρεσαι και τόοοοσο…

Πρώτη προσπάθεια εγγραφής -> ΑΠΟΤΥΧΙΑ!!

Ακουγόταν κάτι κλινγκ κλονγκ, καμπανάκια , το τραγούδι που άκουγα (για να χαλαρώνουμε και λίγο ) τον ήχο κάποιου που μόλις μπήκε στο msn μου ($@$@@@&*:@)! Όλα χαλούσαν την πρώτη μου καλλιτεχνική δημιουργία!! «Μια εικόνα χίλιες λέξεις» είπα στον εαυτό μου και αποφάσισα το δημιούργημά μου να είναι του βωβού κινηματογράφου. Απενεργοποίησα τον μικρόφωνο λοιπόν όπως φαίνεται  δίπλα και άρχισα την 2η προσπάθεια

Δεύτερη προσπάθεια εγγραφής -> κάτι λείπει πάλι!!

Οκ είχα λύσει το πρόβλημα του ήχου αλλά η νέα μου βιντεοσκόπηση ήταν πολύ «μουγκή» . Ένα ξερό βίντεο που μια τρελή ανοιγόκλεινε παράθυρα από εφαρμογές που μόνο αυτήν τις καταλάβαινε.  Και τότε μου ήρθε η επιφοίτηση!! Κάπου στο βίντεο που είχα δεί πριν από το Camtasia έβαζε διάφορα συννεφάκια που περιείχαν επεξηγήσεις. Ξαναείδα λοιπόν κάποιες βασικές οδηγίες και άρχισα μετά να βάζω συννεφάκια και βελάκια στο βίντεο μου όπου ήθελα να εξηγήσω μια ενέργειά μου. Βρήκα επίσης και πως να Zoom- αρεις ένα συγκεκριμένο σημείο που θέλεις να φαίνεται καλύτερα στο βίντεο σου !

Και τα δύο σας τα παρουσιάζω με το βιντεάκι μου παρακάτω!

Είναι πραγματικά αρκετά εύκολο πρόγραμμα. Δεν μπορώ να πω πως είχα κάποιο πρόβλημα από εκεί και πέρα. Το «σκάλισμα» φυσικά συνεχίζεται για να ανακαλύψω και άλλες δυνατότητες του Camtasia. Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο γεγονός δεν το είχα αντιληφθεί και ούτε σκόπευα  να το παρουσιάσω. Ωστόσο προέκυψε από την επιθυμία μιας συμφοιτήτριας μου και επειδή χατίρια δεν χαλάω , Στέλλα αυτό είναι αφιερωμένο σε σένα! 😛  Σε ευχαριστώ λοιπόν που με έκανες να καταλάβω άλλη μια φορά ότι πρέπει να είμαι πιο προσεκτική γιατί τόσα πράγματα περνάνε από μπροστά μας και δεν τα αντιλαμβανόμαστε σαν μαθησιακά γεγονότα!

5 Σχόλια

  1. G_a_St said,

    12 Νοεμβρίου, 2010 στις 22:06

    Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!You are the best!!!! 🙂

    • vaniazig1 said,

      12 Νοεμβρίου, 2010 στις 22:09

      Εγώ σε ευχαριστώ που με έβγαλες από τον κόπο να σκεφτώ ένα ακόμα μαθησιακό γεγονός 😛 Ελπίζω οι οδηγίες να σε βοηθήσουν στα νέα σου βίντεο! Enjoy!

      • G_a_St said,

        12 Νοεμβρίου, 2010 στις 22:12

        Ναι το βιντεάκι που έκανες είναι πολύ κατατοπιστικό!!!Θα με βοηθήσει σίγουρα!!!Μπράβο!!! 🙂

  2. chrysa said,

    10 Δεκεμβρίου, 2010 στις 19:31

    Μπράβο!!! Πάρα πολύ καλό το άρθρο σου και πολύ αναλυτικό το screencast σου, με βοήθησε πάρα πολύ στο να φτιάξω το δικό μου.

    • vaniazig1 said,

      10 Δεκεμβρίου, 2010 στις 22:07

      xairomai pou se voithise xrusa!!! kai ta dika sou video mia xara ta eida !! polu kalh douleia 😉


Σχολιάστε